روکش های رنگی روی گالوانیزه

فلزات پایه و ترکیبات در گالوانیزه گرم
فلزات پایه در گالوانیزه گرم
۱۵ام دی ۱۴۰۲
آغشتگی سطح در گالوانیزه
آغشتگی سطح در گالوانیزه گرم
۲۰ام بهمن ۱۴۰۲
نمایش همه

روکش های رنگی روی گالوانیزه

روکش های رنگی روی گالوانیزه

روکش های رنگی روی گالوانیزه

5/5 - (1 امتیاز)
روکش های رنگی روی گالوانیزه

روکش های رنگی روی گالوانیزه

روکش های رنگی روی گالوانیزه ،گالوانیزه گرم غوطه اي به خوديِ خود حفاظت بلند مدت و مقرون به صرفه اي را در برابر زنگ زدگی فراهم می کند. هنگامی که روکش هاي آلی مانند روکش هاي رنگی یا پودري روي فولاد گالوانیزه قرار می گیرند ، ترکیب حاصل به عنوان روکش دوتایی شناخته میشود.

این روکش ها بدین منظور استفاده می شوند:

– افزودن رنگ به منظور زیبایی ، استتار یا ایمنی
– افزایش عمر اقتصادي سازه
– تأمین حفاظت بیشتر در محیط هاي بسیار خورنده

تمام سیستمهاي رنگی مورد استفاده باید به طور خاص براي استفاده روي فولاد گالوانیزه فرموله شده و منطبق با توصیه هاي سازنده رنگ استفاده شوند.
انتخاب سیستم هاي رنگ به برنامه و محیط کار بستگی دارد. با کاهش استفاده از کائوچوي کلردار و رنگهاي آلکیدي، محصولات با کیفیت اِپوکسی و سیستمهاي وینیل/ وینیل کمکپلیمر، به طور روزافزونی با اپوکسی مسلح به شیشه استفاده می شوند که گزینۀ خوبی براي محیط هاي ناهنجارتر به حساب میآیند.

در سیستم هاي چند روکشی، استفاده از آستر اکسید آهن میکادار  MIO چسبندگی بیشتري به وجود می آورد.

پلی اورتان دوقلو و اورتان هاي آکریلیک، معمولا به عنوان روکش رویی مورد استفاده قرار می گیرند و دوام و ماندگاري خوبی در رنگ ایجاد می کنند. گزینه هاي جایگزین، اپوکسی هاي آکریلیک و پلیسیلوکسان ها هستند ، که این نوع دوم، درخشش و دوام رنگ و مقاومت آن در برابر سایش را به همراه دارد.
درحال حاضر اپوکسی هاي با کیفیت، به طور گسترد ه اي مورد استفاده قرار می گیرند ، گرچه محصولات بر پایۀ آب از قبیل پلی اورتان ها، هنوز هم نمونه هستند . آنها در برابر عملیات مقدماتی ضعیف، تحمل کمتري از خود نشان می دهند ، اما با اِعمال سختگیرانه تر بخشنامۀ انتشار آلایندهها ،کاربرد بیشتری پیدا می کنند .

گالوانیزه گرم سانتریفیوژ ،شرکت پارس پوشش با استفاده از تکنولوژی جدید سانتریفیوژ در بالای مذاب گامی موثر در پوشش دهی گالوانیزه گرم  قطعات ریز و رزوه دار برداشته است. این تکنولوژی برای اولین بار توسط شرکت پارس پوشش در ایران اجرایی شده است.

شرکت پارس پوشش تولید کننده و تامین کننده انواع پیچ و مهره با پوشش های داکرومات و گالوانیزه اتصالات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی،برق و …